poniedziałek, 22 września 2014

Coming out:)

Hej!
Najwyższa pora się przedstawić:
Nazywam się Kasia i jestem lakieromaniaczką.

Uff, powiedziałam to:)
Mam nadzieję, że spotkam się ze zrozumieniem współuzależnionych i liczę na ich duchowe wsparcie.
Założenie bloga planowałam od dawna. No właśnie... planowałam i jakoś zacząć nie mogłam. Ale stało się, pierwszy post już ujrzał światło dzienne. Czyli najtrudniejszy pierwszy krok mam już za sobą. Przynajmniej w teorii. Mam nadzieję, że teraz pójdzie już z górki:)

W przyszłym miesiącu będę obchodzić swoją 2-gą osiemnastkę, a moja miłość do lakierów trwa już nieprzerwanie od... 20 lat... Żeby zobrazować o czym mówię (czy też piszę), poniżej fotka mojej lakierowej kolekcji:


I jeszcze jedna półeczka:


Trochę się tego nazbierało... Dla mniejszych wyrzutów sumienia - nie liczę, ile tych buteleczek mam. Mam jednak wielką ochotę zrobić remanent i przenieść kolorki na wzorniki, bo szczerze mówiąc zaczynam się już gubić. Może kiedyś mi się ta sztuka uda, kto wie?
Muszę najpierw zrobić porządek z moim nowopowstałym blogiem, co proste nie będzie, bo w tym temacie jestem kompletnym laikiem. Więc trzymajcie kciuki!!!

I w tym momencie naszło mnie pytanie: "Po co ci to Kaśka?" Na szczęście odpowiedź przyszła równie szybko: "Bo chcę! I już" A dlaczego? Bo uwielbiam wszystko, co dotyczy zdobienia paznokci - te cudowne kolorki i kwiatki i kropki i paski i kratki i panterki i zeberki i wszystkie możliwe wzory, które można wyczarować na paznokciach. I tą swoją pasją do zdobienia mam zamiar dzielić się z resztą świata:)

Zapraszam zatem na mojego bloga!!!

Poniżej moje sierpniowo-wrześniowe zdobienia:




 
 
Mam nadzieję, że się Wam spodobały. Obiecuję więcej:)
 
Przesyłam buziaki,
Kasia