czwartek, 25 września 2014

Kraciaste stemple na Wibosiu:)

To trochę kontynuacja poprzedniego posta...
Jak pisałam przed chwilką lakier Wibo GS 2 nosiłam 2 dni i miałam jedynie lekko starte końcówki. Z powodu totalnego braku czasu na nowe malowanko, postanowiłam lekko zatuszować niedoskonałości szybkim zdobieniem. A co może być szybszego niż stemple?? No właśnie, chyba nic. Więc tym razem padło na płytkę QA84 - wybrałam wzorek w kratkę.

Poszperałam w zasobach wujka Google i znalazłam info, że ten wzorek to glencheck czyli krata księcia Walii.
Do stemplowania użyłam białego lakieru Sally Hansen CSM Bleach Babe (nr 841). Całość oczywiście pokryłam topem.
 
I oto co mi się udało zdziałać:



Wzorek całkowicie zatuszował przytarte końcówki i przedłużył noszenie wibosia o kolejne 2 dni:)
Mam nadzieję, że to ekspresowe zdobienie przypadło Wam do gustu

Do następnego razu!
Kasia