wtorek, 30 września 2014

Tutorial: Peacock nails czyli jak namalować pawia

Ostatni post na dziś, czyli jak (w miarę szybko) namalować pawia.

Jako tło użyłam niebiesko-żółtego gradientu wykonanego lakierami Vipera Polka nr 23 i 40. Przy zdobieniu używałam lakierów:
- beżowego Vipera High Life nr 812
- brązowego Wibo Extreme Nais nr 541
- granatowego Sally Hansen Xtreme Wear nr 250 Blue It
- niebieskiego Vipera Polka nr 40
- zielonego China Glaze nr 720 Paper Chasing
- żółtego Vipera Polka nr 23
- złotego Inglot nr 224
Do zdobienia wykorzystałam kilka różnych pędzelków i sondy do kropeczek. W sumie całość zajęła mi ok godziny, przy czym najwięcej czasu zajęło schnięcie lakierów. Na następny raz użyję raczej farbek akrylowych, powinno być znacznie szybciej.
Oto co udało mi się zmalować:
 





Prawdopodobnie nie jest to najpiękniejszy pawik, jakiego widziałyście na paznokciach, ale mój pierwszy:))
A teraz szybka ściąga, jak robiłam to zdobienie, czyli tutek w skrócie:


Tutek robiony na szybko i widzę w nim kilka literówek, ale mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. W tej chwili mam w planach tylko szybki skok do łóżka, więc o jakichkolwiek poprawkach nawet nie myślę
Przesyłam buziaki i życzę miłej nocki
Kasia