czwartek, 25 września 2014

VIPERA zestaw Semiramida 14 - swatches & review

Hej!
Tym razem chciałam się podzielić wrażeniami z nowego zakupu.
Przechodząc wczoraj obok znajomej drogerii wpadł mi w oko fajny zestawik Vipery. Skuszona ceną (zaledwie 9,90 za 3 lakiery) zakupiłam takie oto cudeńka:

Zestaw ten nazywa się Semiramida 14 i w jego skład wchodzą 3 lakiery mini z serii Polka:
- żółty (opisany na stronce Vipery jako musztardowy) - nr 23
- niebieski 40
- oraz top coat z kolorowymi drobinkami Roulette 40 (są w nim zatopione asymetryczne drobinki w kolorach: niebieski, zielony, żółto/złoty, czerwony i fioletowy)
Każdy z lakierów ma pojemność 5,5 ml. Dodatkowo do zestawu dodane są paseczki do frencha oraz gąbeczkowa pacynka do wykonania gradientu.
 
 
Zestaw sprzedawany jest w małym srebrnym pudełeczku:

Na odwrocie pudełeczka są pokazane 3 przykładowe zdobienia (tak na wypadek, gdyby którejś z nas brakło pomysłów;)

Jeśli chodzi o same lakiery - testowanie zaczęłam od żółtego. Niestety zadowolona nie byłam... Nałożyłam 3 warstwy i pomimo tego wciąż widać było delikatne prześwity (zwłaszcza na serdecznym palcu). Na plus - lakier schnie dość szybko. Minus - z pewnością fakt, że do pełnego krycia potrzebne byłyby aż 4 warstwy.
Poniżej fotka, na której mam położone 3 warstwy (na czwartą już się nie skusiłam)
 


Następny w kolejce był niebieski - i tu ogromne zaskoczenie. Spodziewałam się, że będzie z nim podobnie jak z żółtym, ale już po pierwszej warstwie było widać, że jest o niebo lepiej:) Do pełnego krycia wystarczyły mi 2 warstwy - po niespełna 10 minutach lakier był całkowicie wyschnięty!
Oto jak się prezentował na moich paznokciach: 



Pozostał mi do przetestowania jeszcze top Roulette 40. Tutaj zdecydowałam się, że pokombinuję z wzornikami i sprawdzę, na jakiej bazie będzie się prezentował najlepiej. I tak w szeregu do testowania stawiły się kolejno od lewej: czarny Sally CSM Onyx 903, złoty Sally DS Infinity Band 504, biały SALLY CSM Bleach Babe 841, żółty Vipera Polka 23, pomarańczowy China Glaze Style Wars 729, czerwony Sally CSM Right Said Red 570, różowy OPI Feelin' Hot-Hot-Hot!, fioletowy OPI Plugged-in Plum, granatowy Kure Bazaar Rock Star. niebieski Vipera Polka 40 i na koniec zielona China Glaze I'm with the Lifeguard:
 
 
I tak Rouette wylądował na całym szeregu lakierków. Oto jak się prezentuje:


Według mnie najlepiej na granacie, czerni oraz ku mojemu zaskoczeniu na bieli. Najgorzej na ciepłych kolorach - czerwieni, pomarańczu i różu - tutaj drobinki, jakby kompletnie zostały zgaszone.
Tak czy inaczej, uważam ten topik jako naprawdę ciekawy egzemplarz i z pewnością nie raz wyląduje na moich pazurkach:) Co mam nadzieję, będę miała okazję Wam pokazać.
 
Podsumowując - za niecałe 10 zł nabyłam fajny zestaw. Myślę, że byłby idealnym rozwiązaniem na wakacje - zabiera malutko miejsca, a można za jego pomocą wyczarować całkiem ciekawe wzorki (co pokażę za chwilkę w kolejnym poście).