czwartek, 25 września 2014

Więc chodź, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko...

Wracam śpiewająco:)
Korzystając z niebiesko-żółtego zestawu od Vipery zmalowałam 2 mani. I przez pół dnia chodziła za mną piosenka Dwa plus jeden "Chodź pomaluj mój świat"

Oto co zdziałałam przy pomocy 2 lakierów z zestawu Semiramida:

1. Na żółtej bazie zrobiłam niebieski gradient. Wykorzystałam załączoną do zestawu pacynkę, dzięki której wykonany gradient był dość precyzyjny i nie pobrudził mi skórek wokół paznokci:)) Dodatkowo na kciuku i serdecznym palcu dodałam kropeczki wykonane sondą. Całość utrwaliłam top coatem i voila - oto co powstało:





2. Tym razem zaczęłam od niebieskiej bazy, na której trochę od niechcenia maźnęłam żółte fale. Przykryłam top coatem i jeszcze przed jego zaschnięciem dodałam żółte i niebieskie cyrkonki, po 1 błękitnej półperełce i kilka kuleczek niebieskiego bulionu. Całość zajęła mi ok 20 minut:) Oto jak się prezentowała:




To tylko 2 z moich pomysłów, jak wykorzystać nowy zestawik:) Obydwa w zupełnie innym stylu - pierwszy na co dzień, drugi raczej wyjściowo. Sama nie wiem, który podoba mi się bardziej...
A Wam - który mani bardziej przypadł do gustu? A może macie jakieś fajne pomysły na takie połączenie kolorków? Z chęcią posłucham:))
Tymczasem zmykam już do spania
Przesyłam buziaki i gorąco pozdrawiam
Kasia