środa, 1 października 2014

#31DC2014 - DAY 1 "Red Nails" - Rock zebra + tutorial

Hej dziewczyny:))

Jak pisałam w poprzednim poście na moich paznokciach gościła ostatnio piękna skórzana czerwień od Wibo tj. Leather Nail Polish nr 2. Ponieważ noszenie lakieru w wersji saute nie leży kompletnie w mojej naturze, postanowiłam go oczywiście przyozdobić.
I tak na moich paluszkach (wskazującym i środkowym) wylądowała nietypowa kolorystycznie zebra. Do jej zrobienia użyłam stempla M57 i białego lakieru Sally Hansen CSM Bleach Babe. Dodatkowo połowę paznokcia przykryłam czarna skórką od Wibo nr 4. Do ozdobienia pozostałych paznokci wykorzystałam czarne ćwieczki. Oto co mi wyszło:
 



 
 Przygotowałam też krótkiego tutka, jak zrobić moje zdobienie:

 
Zaczął się październik, który ma 31 dni... A ja zmalowałam czerwone paznokcie. Zatem pomyślałam, że niezłym pomysłem byłoby stawić czoło wyzwaniu "The 31 Day Challenge". Może to być samobójcze wyzwanie, ale co mi tam. Raz się żyje:))
Wyzwanie uważam za podjęte. Dzień pierwszy zaliczony!
Trzymajcie kciuki
Przesyłam buziaki
Kasia