wtorek, 14 października 2014

#31DC2014 - DAY 14 "Flowers" - cornflowers czyli moje ukochane chabry

14 dni minęło jak jeden dzień...  :)

Na dziś jeden z moich lubionych tematów - kwiaty. Tak naprawdę to mogłabym uczestniczyć w wyzwaniu "31 kwiatów na każdy dzień miesiąca", ale że w #31DC2014 jest na to jeden dzień, to postanowiłam zmalować moje ulubione kwiaty, czyli chaberki. Uwielbiam je za prostotę i TEN kolor... cóż tu więcej mówić (czy też pisać) chabry są po prostu cudowne!!!
 
A więc... tatam... mój mani na dziś:
 




 
Co do wykonania: najpierw gradient lakierami Wibo - kremowym 1 Coat Manicure nr 18 i brązowym Extreme Nails nr 541. A potem zabawa farbkami akrylowymi:)

Mam nadzieję, że też lubicie chaberki:)) I oczywiście, że spodobają się Wam moje malowidła

Przesyłam buziaki, ja zasuwam do łóżka (przydałoby się coś zdrzemnąć;)
Kasia