niedziela, 19 października 2014

#31DC2014 - DAY 18 "Half Moons"

I już po przerwie, herbatka zrobiona i piszę dalej...
Dzień 18 #31DC2014 - półksiężyce. Ogólnie bardzo często zaznaczam moony w zdobieniach, więc na dziś postanowiłam, że będą grały główne skrzypce (plus malutkie kropeczki, które "tak jakoś wyszły"). Ale do rzeczy - moje mani na dzień 18:
 



 
Paznokcie pomalowałam najpierw lakierem Wibo Express Growth nr 27 - jest to czerwień wpadająca w pomarańcz z delikatnym shimmerkiem (nawiasem mówiąc lakier jest już 1,5 roku po terminie ważności, a nadal jest w doskonałej kondycji;). Następnie korzystając ze złotego lakieru Inglot nr 224 cienkim pędzelkiem namalowałam moony, a sondą dodałam nieregularne kropeczki. I tyle... Znowu mani do zrobienia w krótkim czasie bez większego wysiłku:)