niedziela, 19 października 2014

#31DC2014 - DAY 19 "Galaxies"

:)) Wreszcie dobijam z opisywaniem wyzwania #31DC2014 do bieżącego dnia :)) juppi!

Dzień 19 to galaxy nails - oto i moje:





Przy tym mani namęczyłam się nieco więcej niż przy dwóch ostatnich, ale było warto... Przynajmniej mój syn nie mógł wyjść z podziwu. To zdanie z jego ust "ale super!" - bezcenne...
Od początku w mojej głowie świtał pomysł, aby na pierwszym planie był księżyc, a gwiazdy stanowiły jedynie dodatek. Mani zaczęłam od pomalowania paznokci pięknym granatowym lakierem Avon Speed Dry+ "Twilight Blue". Następnie za pomocą pacynki do makijażu (takiej z gąbeczką na końcu) zrobiłam galaktyczne ciapy lakierami: jaśniutko niebieskim Lovely St. Tropez nr 2, jasnoróżowym Flormar Supershine nr 29 i srebrnym Sally Hansen X-treme Wear nr 20 Celeb City. Na koniec farbkami akrylowymi namalowałam księżyc i gwiazdki. Całość pokryłam top-coatem i  finito:) Dzień 19 opisany. Jestem na bieżąco:)
Pozdrawiam
Kasia