poniedziałek, 20 października 2014

#31DC2014 - DAY 20 "Water Marble"

Witam przed północą :) czyli o mojej stałej porze...

Na dobry początek nocki dzień 20 #31DC2014 czyli water marble - temat, za którym nie przepadam, ale dziś wyjątkowo mi podszedł :) tzn. nie spartoliłam go i udało się za pierwszym podejściem... Żeby nie było - jakąś godzinę wcześniej spędziłam na YT i przyglądałam się jak to robią profesjonalistki. Wyszło całkiem nieźle (chyba), zresztą oceńcie sami:
 




 
Na dobry początek paznokcie pomalowałam białym lakierem Wibo French Manicure - jedną warstwę jako podkład. Swoją drogą lubię tego białaska, bo bardzo dobrze kryje. Następnie użyłam neonowych lakierów China Glaze: zielonego I'm with the Lifeguard, różowego Limbo Bimbo, żarówiastego żółtego(?) Sun-Kissed i pomarańczowego Style Wars. Na koniec dodałam zielone kropeczki wykonane sondą.
Jak na kogoś, komu ciarki przechodzą po plecach na dźwięk "waterrrr marrrble", chyba wyszło nie najgorzej:) Kolejne wodne maczanki nieprędko pewnie u mnie zagoszczą, więc cieszę się, że dzień 20 wyzwania mam z głowy
Pozdrawiam i zaraz wracam z tematem bliższym mojemu serduchu
Kasia