wtorek, 21 października 2014

#31DC2014 - DAY 21 "Inspired by a color"

Dziś witam już grubo po północy...
Nie mogę w to uwierzyć, ale właśnie otwieram ostatnią dziesiątkę wyzwania 31#DC2014. Dzisiejszym tematem są paznokcie zainspirowane kolorem, więc bez wahania wybrałam 2 lakiery, które kupiłam we wrześniu i obydwa UWIELBIAM :) Dodaję do nich jeszcze piękny piasek - w ramach sprawdzenia, czy piaskiem można robić stemple. Dokładny opis pod spodem, a teraz moje fotki:
 


 
Przyznaję, że tym razem poszłam na łatwiznę i się nie napracowałam :)) Na pierwszy ogień poszły stemple z BPS nr m57 (panterka) i m81 (panterka i paski).
Do wykonania mani użyłam lakierów: absolutnie cudownego Wibo Glamour Satin nr 2 (na serdecznym palcu i kciuku) i równie pięknego China Glaze "Turned up turquoise". Do stempli użyłam piaskowego Wibo WOW Glamour Sand nr1 - jak widać na fotkach do stempli się nadaje :)
Całość mani zajęła mi mniej niż napisanie tego postu...
 
Za chwilkę wrócę z bardziej czasochłonnymi zdobieniami, zarządzam 5 min przerwy na herbatkę
Kasia