środa, 22 października 2014

#31DC2014 - DAY 22 "Inspired by a song" Alicia Keys "New York"

Witam wszystkich nocnych fanów sieci :) Moja dzisiejsza pora na blogowanie to lekkie przegięcie, ale fakt jest taki, że po szalonym dniu jest to pora, w której mam całkowity spokój i mogę sobie tu poklikać...
Ale do rzeczy - dziś dzień 22 wyzwania #31DC2014 czyli zdobienie inspirowane piosenką. Ostatnio ciągle chodzi mi po głowie "New York" Alicii Keys, a że temat NY jest dość wdzięczny, postanowiłam stawić mu czoła. I tak na malowanki zniknęła mi gdzieś godzinka:) Oto co udało mi się namalować:
 



 
Tło miasta w kolorach różo-fioletowych - gradient wykonałam lakierami: różowym Wibo Gel Like "Peaches & Cream", liliowym OPI "A Grape Fit!" i fioletowym Golden Rose Rich Color nr 41. Reszta to zasługa farbek akrylowych:)
 
Krótki post... ale literki zaczynają mi się już mieszać. A mam zamiar napisać jeszcze jeden pościk..
Mała przerwa - wracam za chwilkę
Kasia