piątek, 24 października 2014

#31DC2014 - DAY 23 "Inspired by a book" Lego Ninjago nails - dla mojego synka :)

No i wróciłam...
Dziś dzień 24 31#DC2014... Zgodnie z tym, co wczoraj pisałam, dałam swoim dzieciom zadanie wymyślenia tematu moich mani. Mój synek dostał trudne zadanie wybrania książki, która miałaby się stać inspiracją dla dzisiejszego zdobienia. A że czytanie nie należy do jego ulubionych czynności, wybór padł na jego ulubione komiksy z bohaterami Lego - wojownikami Ninjago :)
I oto co zmalowała mu mamuśka:
 



 
Do wykonania mani użyłam lakierów:
- białego Sally Hansen Hard as Wraps "White Tip"
- niebieskiego Wibo Extreme Nails nr 545
- czerwonego Sally Hansen CSM nr 570 "Right Said Red"
- zielonego Safari - kupionego w chińczyku za 3 zł...
- czarnego Wibo, którego numeru nie pamiętam, bo się starł z powodu ciągłego wykorzystywania;)
Malunki wykonane farbkami akrylowymi. Całość dodatkowo pokryta lakierem matującym Lovely.
 
Fajne?
Mojemu synkowi się podobają, a to najważniejsze:)
 
Na dziś mam tyle, do jutra
Kasia