czwartek, 23 października 2014

#31DC2014 - DAY 23 "Inspired by a movie" Lucky Luke & mexican sunset

Hej:))
Wpadam tu dziś tylko na chwilkę, aby nie porobić sobie zaległości w wyzwaniu #31DC2014. Dziś 23 dzień - mani zainspirowane filmem.
Muszę przyznać, że dałam pole do popisu moim dzieciom. Na dziś wybór córki, jutro rządzi syn :)
A więc dostałam zadanie namalować scenę z Lucky Luke'a - wybrałam scenkę, która zawsze pojawia się na końcu bajki - gdy Luke wraz z Bzikiem odjeżdżają ku zachodzącemu słońcu:
 



 
Tłem dla malowideł jest gradient wykonany za pomocą lakierów (od najjaśniejszego pomarańczowego do ciemniejszej czerwieni) : Sally Hansen Xtreme Wear150 "Sun Kissed", Avon Speed Dry "Orange You Quick", Avon Gel Finish nr P811 i P812. Malowidła (wraz ze słońcem) to farbki akrylowe.
I tyle na dziś. Jutro mam wczesno-poranną zrywkę, więc już zmykam
Przesyłam buziaki i do jutra
Kasia