wtorek, 28 października 2014

#31DC2014 - DAY 27 "Inspired by artwork" amazing earrings by Dawn Rowe

Kolejny dzień wyzwania #31DC2014 - dzień 27 czyli zdobienie paznokci inspirowane sztuką. U mnie oczywiście jak zawsze nietypowo:)
 
I tu muszę wstawić słów kilka o niesamowitej kobiecie, którą poznałam dzięki FB - Dawn Rowe. Jest to pasjonatka zdobień paznokci, sama tworząca zapierające dech ozdoby - kolczyki, bransoletki i inne cuda. Wszystko jest unikatowe, ręcznie robione przez Dawn. Zakochałam się już w kilkunastu wzorach, szkoda że mieszka w Stanach...
Możecie u niej znaleźć takie cudeńka:
 
 
Gdybyście chciały się skusić sklep Dawn możecie znaleźć pod adresem: Designer Rowed
 
Na FB Dawn przewodzi społeczności You Nail'd It, tam się poznałyśmy i wyjątkowo lubię jej stronkę, więc zachęcam do odwiedzenia :) Ja wpadam tam codziennie!
 
A teraz do rzeczy - moja inspiracja, czyli przepiękne kolczyki od Dawn, według mnie prawdziwe dzieło sztuki:






 
Bazę wykonałam metodą saran wrap. Najpierw pomarańczowy lakier Sally Hansen Xtreme Wear nr 170 Hot Tamale, potem biały Sally Hansen Hard as Wraps White Tips, następnie ciapki turkusowe China Glaze nr 1007, szare Avon Nailwear Pro+ nr P621 i brązowe Wibo Extreme Nails nr 541. Zdobienie wykonane farbkami akrylowymi i srebrnym lakierem Sally Hansen Xtreme Wear nr 220 Celeb City. Na koniec matujący Lovely Matte top coat, z pominięciem wisiorka :)
 
Mam nadzieję, że się spodoba:) Ja kolczykami jestem zachwycona, a tu mam przynajmniej namiastkę na paznokciach
Kasia