piątek, 31 października 2014

#31DC2014 - DAY 29 "Inspired by the Supernatural" Halloween Nails

Hej dziewczyny!
Koniec października, moje wyzwanie 31#DC2014 skończone, tj. wszystkie mani wykonane :) Tylko znów brakło mi czasu na opis moich zmagań;)
No więc nadrabiam:)
Pierwszy post z mani na dzień 29 czyli zdobienie inspirowane "zjawiskami nadprzyrodzonymi" czy jakoś tak;)  Ponieważ koniec października kojarzy się z Halloween, to oczywiście jest i u mnie. Mam nawet 2 kolejne przygotowane na tą okoliczność, ale przedstawię je innym razem.
Na dziś zdobienie, które przygotowałam na halloween'owy konkurs Wibo. I muszę się tutaj pochwalić - wygrałam jedną z 2 głównych nagród :)) To moja pierwsza wygrana w konkursie, więc jestem BARDZO szczęśliwa, micha mi się śmieje i dostałam takiego powera, że chyba wreszcie uda mi się dziś opisać moją szczęśliwą twórczość z ostatnich dni.
Zatem moje halloween'owe mani nr 1:
 




 
Zasady konkursu narzucały użycie lakierów Wibo, a że troszkę ich mam, to nie było problemu:) Najpierw pomalowałam paznokcie białym French Manicure (stanowiła bazę dla gradientu). Gradient wykonałam lakierami: białym Extreme Nails nr 25, żółtym Extreme Growth 391 i pomarańczowym Extreme Growth 312. Zdobienie początkowo chciałam zrobić czarnym lakierem, ale jednak wybrałam farbkę akrylową.
Cieszę się, że moje zdobienie przypadło do gustu jurorom konkursu:)
Mam nadzieję, że Wam również się podoba
Pozdrawiam
Kasia
PS: wracam za parę minutek!