piątek, 31 października 2014

#31DC2014 - DAY 30 "Inspired by a tutorial" MissJenFABULOUS

Już wróciłam:) I czym prędzej biorę się do pisania...
Dzień 30 wyzwania #31DC2014 i zdobienie inspirowane tutorialem. Dałam się zainspirować MissJenFABULOUS, która na YT pokazuje krok po krok jak zrobić efektowne, a zarazem proste zdobienia. Wybrałam jedno z trzech zdobień pokazanych w tutorialu: KLIK

 Oto moja wersja:






 Do wykonania mani użyłam lakierów: białego Wibo Extreme Nails nr 25, czarnego Extreme Nails nr 34 i trzech lakierów Wibo Celebrity Nails  - malinowego "So Classy", różowego "Sweet Candy" i niebieskiego "Deep Ocean". Troszkę odbiegłam od oryginału i poszalałam z kolorami, a co mi tam - lubię jak jest kolorowo :)
Za to za chwilę wrócę z mani w bardziej monochromatycznych kolorach...
Kasia