piątek, 31 października 2014

#31DC2014 - DAY 31 "Honor Nails You Love"

Dzień 31 OSTATNI wyzwania 31#DC2014. Tak dla przypomnienia - tym zajmowałam się KAŻDEGO dnia października:) Bywało ciężko, ale już mi smutno, że się skończyło...
 
 
Do opisania został mi dzień 31 - czyli "uhonorowanie" mani, które kocham. No dobra, łatwo powiedzieć. Jeśli chodzi o zdobienia, to co chwilę jestem zakochana w nowym... Internet bombarduje mnie setkami, jeśli nie tysiącami cudownych zdobień. Co miałam zatem wybrać?
Stanęło na tym, że postanowiłam oglądnąć 100 zdjęć, które jako ostatnie trafiły do mojego folderu "boskie mani" (tak go nazwałam, żeby mąż i dzieci trzymały się od niego z daleka;) i wybrać jedno... Po WIELKICH przemyśleniach wybrałam zdjęcie Marty Herliczki, które znalazłam na FB: KLIK
 

Śliczne? Osobiście, uważam, że przepiękne :)
A to moja wersja, z nienajlepszymi zdjęciami robionymi tuż przed północą...







Wyszło nie najgorzej, zważywszy na fakt, że skończyłam je tak +/- o 23.30 ;)
Użyłam lakierów białego Wibo Extreme Nails 25 i transparentno-srebrnego (?) OPI "It's Totally Fort Worth It" oraz czarnej farbki akrylowej.
I jak, podoba się? Ja szczerze mówiąc jestem zakochana w tym zdobieniu <3

Aha, tak jeszcze na koniec (tu proszę o fanfary) :

No to jako dumny finisher:
Przesyłam buziaki i do listopada :)
Kasia