poniedziałek, 6 października 2014

#31DC2014 - DAY 5 "Violet Nails" - czyli pasiasty saran-wrap

Ciąg dalszy wyzwania - dzień szósty - fiolet. A właściwie u mnie trochę fioletowo-srebrno;)

Na serdecznym palcu i kciuku ograniczyłam się do nałożenia brokatowego lakieru Lovely z serii Rio nr 1. Jest tak ozdobny, że jakikolwiek dodatek jest tu już całkowicie zbędny.
Pozostałe paznokcie na dobry początek pomalowałam 1 warstwą srebrnego lakieru Sally Hansen Hard as Nails nr 06 "Pure Metal". Następnie ponaklejałam poziomo tasiemki i pomalowałam paznokcie fioletowym lakierem OPI "Suzi & the 7 Dusseldorfs". Nie dałam mu jednak wyschnąć tylko poćwiczyłam na nim saran-wrap;). Później pozostało mi już tylko nałożenie top-coatu.
Efekt nie powalił mnie z nóg, niestety dziś już z pewnością nie zdążę nic domalować, więc zostanie to co jest. Oto mój mani na 6 dzień wyzwania:





 
Jeszcze króciutki tutek - dodaję, bo go przygotowałam, ale wykonanie tak proste, że chyba jest zbędny: