czwartek, 9 października 2014

#31DC2014 - DAY 9 "Rainbow Nails" - czyli lody z polewą tęczową

Dzień dziewiąty #31DC2014 czyli paznokcie w kolorach tęczy:)
Ponieważ jestem z tych, co to jesień i zimę najchętniej przespałyby gdzieś w niedźwiedziej norze, marzy mi się już wiosenne słoneczko i wakacyjne ciepełko. W hołdzie ciepłym miesiącom - mani o smaku lodów z polewą tęczową:




 
Baza to nudziak od Wibo z serii 1 Coat Manicure nr 18 (o którym pisałam wczoraj), na nim udający wafelka Wibo WOW Granite Sand nr 5 (o którym pisałam dzisiaj;) - na fotkach ciężko było mi uchwycić strukturę tych lakierów i ich połączenie, ale dla jasności - cienkim pędzelkiem pomalowałam piaskową krateczkę na nudziaku.
Jeśli chodzi o tęczową polewę... dla zainteresowanych kolorki, których użyłam: fioletowy OPI "Suzi & the 7 Dusseldorfs", granatowy OPI " Blue my Mind", niebieski OPI "No Room for the Blues", zielony China Glaze nr 1089 "I'm with the Lifeguard", żółty Claire's z serii Neon, pomarańczowy Sally Hansen X-treme Wear nr 170 "Hot Tamale" i na koniec czerwony Orly "Forever Crimson"
 
Zgłodniałam...
Ogłaszam półgodzinną przerwę w blogowaniu na kolację o północy ;)
 
Wrócę jak się najem
Kasia