piątek, 3 października 2014

CHANEL collection Spring/Summer 2015 - inspired nails

Dziś jeszcze postanowiłam dodać szybki pościk i pokazać mój mani inspirowany pokazem Karla Lagerfelda dla Chanel na sezon wiosna/lato 2014 r.






Poniżej przyszykowałam tutka, co i jak:)
Dla jasności - najpierw wykonałam gradient używając lakierów Lovely - ciemnopomarańczowego Gloss Like Gel nr 229, jasnoróżowego Gloss Like Gel nr 172 i fioletowego Classic nr 271. Następnie ponaklejałam taśmę maskującą na paznokciach - na każdym inaczej i pomalowałam paznokcie szarym lakierem Avon Nailwear Pro+ nr P621. Kolejny krok to "pomazianie" paznokci fun-brushem - tu użyłam lakierów: czarnego Sally Hansen CSM nr 903 Onyx i białegoWibo French Manicure nr 1. Gdy efekt mnie zadowolił, zerwałam taśmy i cienkim pędzelkiem domalowałam czarne konturki. Na koniec dodałam jeszcze po fioletowym i pomarańczowym paseczku, pokryłam top-coatem i paznokcie gotowe:)