wtorek, 7 października 2014

EMANUEL UNGARO collection Spring/Summer 2015 - inspired nails

Ostatni pościk na dziś - tym razem z mani inspirowanym pokazem Emanuel Ungaro na sezon wiosna/lato 2015 r.

W takim zestawie mogłabym chodzić na co dzień - moje kolory, mój fason. Pewnie wykombinuję coś w tym stylu z rzeczy w mojej szafie, a na razie prezentuję moje pazurki:





 
Wykonanie ekspresowe:
Baza to niebieski lakier OPI "No Room for the Blues". Na 3 paznokciach wykonałam czarnego frencha lakierem Wibo (plus kokardka? - choć miał był pasek;) Na serdecznym paluchu i kciuku zabawiłam się w dmuchanie czyli wykonałam splatter mani - tu użyłam lakierów: szarego Avon Nail Wear Pro+ nr P621, czarnego wibosia i białego Sally Hansen Bleach Babe.
A tak nawiasem mówiąc - te dwa ostatnie to u mnie nieśmiertelniki - gdy tylko mi się kończą, bez zastanowienia kupuję kolejną buteleczkę:)

Na dziś tyle, zmykam do spanka
Buziaki
Kasia