środa, 1 października 2014

WIBO Leather Nail Polish nr 2 - swatches & review

Hej wszystkim!
O serii lakierów Wibo Leather Nail Polish zapewne słyszała już każda wielbicielka lakierów. Oczywiście musiałam się skusić na zakup, co było nie lada wyczynem, gdyż w moim Rossmanie panie ekspedientki patrzyły na mnie jak na wariatkę, gdy kilka dni pod rząd pytałam, czy dotarły wreszcie nowości z Wibo. Po jakimś tygodniu - cud, pojawiły się, w oszałamiającej ilości 5 sztuk na cały sklep (w tym 4 czarne). Oprócz najpopularniejszej czerni udało mi się upolować piękny czerwony lakierek o numerze 2.
Zatem słów kilka o bohaterze dzisiejszego postu:) Lakier Wibo Leather Nail Polish nr 2 kosztował mnie 6,99 zł za 8,5 ml. Buteleczka - zgrabny prostopadłościan, z wygodnym średniej wielkości pędzelkiem. Do pełnego krycia wystarczają 2 cieniutkie warstwy. Po całkowitym wyschnięciu otrzymujemy lekko chropowatą powierzchnię o strukturze przypominającej skórę. Schnięcie przeciętne, czyli jest ok. Lakier wytrzymał u mnie cały dzień bez uszczerbku, na następny dzień lekko starły mi się końcówki. Na szczęście można je domalować - po nałożeniu cienkiej warstwy na same końcówki nie widać łączenia! Za to duży plus. Moja ocena za całość to porządna 5-czka:)
 
A teraz moje fotki:



 
Według mnie lakier jest naprawdę wart uwagi - zupełnie inny niż wszystkie czerwienie w mojej kolekcji. Co prawda nie jestem miłośniczką czerwonych paznokci, ale prezentował się całkiem nieźle i nosiłam go calutki dzień bez żadnych zdobień. Na następny dzień musiałam go oczywiście nieco "doprawić", ale o tym w kolejnym poście, na który zapraszam za chwilkę:)