piątek, 24 października 2014

WIBO WOW Glamour Satin nr 5 swatch & review

Hej :)

Dzisiaj chciałabym na dobry początek pokazać Wam drugi lakier Wibo z serii Glamour Satin, który wpadł mi wczoraj do koszyka w Rossmanie. Ma numerek 5 i kupując go myślałam, że to odcień wiśni czy coś w tym rodzaju. Jednak ku mojemu zdziwieniu prezentuje się tak:




Zatem jaki to kolor? Jak dla mnie czekolada z delikatnym czerwonkawym shimmerem - najlepiej widać odcień na zdjęciu kciuka. Na początku byłam zaskoczona tym odcieniem, ale z minuty na minutę wpadałam w zachwyt. Jest absolutnie nietypowy, po prostu piękny...
Jeśli chodzi o "parametry": cena 6,99 zł za 8,5 ml. Do pełnego krycia wystarczają 2 cieniutkie warstwy. Myślę, że jedna grubsza też byłaby ok. Czas schnięcia ekspresowy - nim zdążyłam skończyć malować drugą rękę, pierwsza była już sucha! Wytrzymałości nie sprawdzam, bo jak to u mnie 2 dni to max na jeden lakier (nawet ten najpiękniejszy;). W tej chwili mam go drugi dzień i dodałam stemple. Prezentuje się tak:
 


 
Ubytków póki co nie widać :) Myślę, że jutro też by przeżył, ale pora zmienić mani...
 
Co do zdobienia - użyłam:
- stempel m64 - kupiony w Born Pretty Store
- lakier China Glaze 689 Emotion
 
Za chwilę wracam z moim wyzwaniem:)
Kasia