poniedziałek, 6 października 2014

WIBO WOW Posh Box nr 1 - swatches & review

Hej!
W swoim dzisiejszym pierwszym poście chciałabym przedstawić zestawik, który jest nowością Wibo i miał premierę na początku października. Mówię o serii boksów lakierowych WOW Posh Box. Skuszona fotkami z fanpage'a Wibo na FB, kupiłam 2 zestawy. Dziś chciałabym przedstawić Wam zestaw nr 1:

 
Zatem słów kilka o bohaterze dzisiejszego postu:) Zestaw lakierów Wibo Posh Box nr 1 kosztował mnie 9,79 zł za 2 buteleczki po 3 ml. Buteleczki są niewielkie, każda ma małą okrągłą zakrętkę skrytą pod wspólną czarną zatyczką. Każdy zestaw zawiera lakier bazowy i top z drobinkami. Jeśli chodzi o zestaw, który kupiłam, to zawiera buteleczkę z niebiesko-chabrowym lakierem oraz przeźroczysty top z mnóstwem kolorowych drobinek - z przewagą czarnego maczku. Pędzelki są dość cienkie i myślę, że nie każdej z Was będą odpowiadać, gdyż przy większej płytce z pewnością trzeba się mocno namachać.
Do pełnego krycia lakierowi bazowemu wystarczają 2 cieniutkie warstwy. Natomiast top jest dość mocno zagęszczony drobinkami i jak dla mnie jedna warstwa jak najbardziej wystarcza. Zmywanie po nałożeniu topu jest nieco utrudnione, ale w porównaniu ze zwykłymi brokatami to pikuś;) Wytrzymałości niestety nie sprawdzałam - w moim wypadku lakiery zazwyczaj nie mają przyjemności gościć u mnie dłużej niż 2 dni (tylko ze względu na fakt, że kusi mnie już jakaś zmiana).
 
A teraz moje fotki:
Najpierw lakier bazowy solo:



A teraz z topem:




Ocena ogólna - porządna 5:) Zestaw bardzo w moim guście, zwłaszcza piękny niebieski odcień. Top pewnie też się przyda i będzie się u mnie pojawiał. Jedynym minusem tego zestawu jest pojemność buteleczek - 3 ml to naprawdę niedużo...