wtorek, 7 października 2014

WIBO WOW Posh Box nr 5 - swatches & review

Hej!
Nadeszła pora na przedstawienie drugiego boksiku od Wibo, jaki ostatnio wskoczył mi do koszyka w Rossku. Zatem.... Oto Wibo WOW Posh Box nr 5:
 

 

 
Koszt zestawu lakierów to 9,79 zł za 2 buteleczki po 3 ml. Gdyby ktoś nie przeczytał mojego wcześniejszego posta o zestawie nr 1 to napiszę raz jeszcze;) Buteleczki są niewielkie, każda ma małą okrągłą zakrętkę skrytą pod wspólną czarną zatyczką. Każdy zestaw zawiera lakier bazowy i top z drobinkami. Pędzelki są proporcjonalne do butelek, czyli niezbyt wielkie... Przy bazie może to stanowić problem, natomiast jeśli chodzi o topper to mały pędzelek uważam za zaletę - można nim precyzyjnie nałożyć top w wybrane miejsca (co też uczyniłam w swoim pokazowym mani:).
Jeśli chodzi o sam zestaw to zawiera buteleczkę z czarnym lakierem oraz przeźroczysty top z trylionem perłowo-piaskowego maczku. Co do czarnego lakieru ograniczę się do stwierdzenia, że do całkowitego krycia wystarczą 2 warstwy, nie smużył i nie robił mi innych niespodzianek. Ale jeśli chodzi o top...
Na reklamie tego zestawu na FB myślałam, że to brokat i szczerze mówiąc nie planowałam jego zakupu. Ale, ale... w realu okazało się, że ten topik ma zatopiony w sobie delikatny piaseczek. Uchwycenie tego na zdjęciach nie udało się ani producentowi ani mnie na większości zdjęć. Uparcie wychodził na srebrny i to niezależnie od oświetlenia. Najbliższy rzeczywistości jest na przedostatnim moim zdjęciu (na kciuku). Na żywo jest po prostu piękny - absolutnie inny niż wszystkie topy jakie posiadałam wcześniej (a trochę ich mam;)
Co do innych "parametrów": zmywanie zaskakująco łatwe, praktycznie jak zwykły lakier, bez dodatków. Wytrzymałości niestety nie dane mi było sprawdzić (wiadomo - już kusił mnie nowy mani:)
 
Pora na fotki:
Pro-forma najpierw lakier bazowy solo:

 
A teraz z topem:




Ocena ogólna - lakier 4, top 5++ Gdyby udało mi się kupić sam ten top w dużej buteleczce to byłabym BARDZO zadowolona. Na właśnie i tu ponownie dochodzę do kwestii pojemności - 3 ml?? Strasznie to mało:(