poniedziałek, 17 listopada 2014

Blue & White - dziś u mnie biało-niebiesko, kwieciście i stempelkowo

Wracam na chwileczkę z ekspresowym postem i zaraz zmykam, bo oczy mi się same zamykają. Bez zbędnego gadania pokażę mani, które zrobiłam sobie w niedzielne przedpołudnie i wytrzymało do dzisiejszego wieczora (właśnie skończyłam nowe, mam nadzieję, że przetrwa do jutra;).
Do wykonania mojego zdobienia użyłam kolejnej płyteczki od Born Pretty Store z pięknymi kwiecistymi wzorkami - numer płytki BP-08:

Wykorzystałam wzorek po prawej:






A oto moi niezawodni pomocnicy:

 
W telegraficznym skrócie: najpierw biały Sally Hansen X-treme Wear nr 300 White On, później niebieskie stemple pięknym Kure Bazaar Rock Star. Na nieostemplowanych paznokciach niebieski Sally Hansen X-treme Wear nr 420 Pacific Blue i srebrne dodatki też SH nr 220 Celeb City. Na kciuku obwódka zrobiona delikatnym saran-wrapem. Na całość oczywiście top i gotowe ;)
Na dziś tyle mam dla Was
Życzę spokojnej nocki, pełnej lakierowych snów :)
Kasia