niedziela, 23 listopada 2014

Christmas' songs nail art Challenge - It's Beggining

Hej dziewczyny!
Wracam z drugim dzisiejszym postem, miał być nieco dłuższy, ale mój internet dziś odmawia posłuszeństwa, więc będzie krótko i na temat ;)
Tym razem chciałam przestawić moją propozycję mani inspirowanego piosenką Michaela Buble - It's Beginning To Look A Lot Like Christmas. Jest to pierwsza z piosenek zaproponowanych przez Słonecznika na jej świąteczny projekt. Tu możecie znaleźć blog organizatorki: KLIK - serdecznie zachęcam do zerknięcia :)
Co do mojego zdobienia - inspiracją stało się dla mnie pierwsze ujęcie teledysku do piosenki Michaela - okno, przez które obserwujemy padający śnieg:
 

I moje zdobienie:







 
Fotki niestety pstrykałam późnym wieczorem, więc ich jakość pozostawia sporo do życzenia...
Co do samego wykonania - najpierw jako bazy użyłam białego SH X-treme Wear nr 300 White On. Następnie wykonałam niebieski gradient lakierami: Essie Rock the Boat i Lapiz of Luxury oraz Avon Gel Finish nr P824. Zdobienie białą farbką akrylową + na wierzch top.
Uff, zdążyłam ;) Lecę dodać link do Słonecznika
Przesyłam buziaki i życzę milutkiej nocki
Kasia