poniedziałek, 24 listopada 2014

FISHTAIL BRAID NAILS - warkocz w zbożu :)

Hej dziewczyny!
Znowu tu wpadam o masakralnej porze... Ale stwierdziłam, że lepiej późno niż wcale ;)
Moje zdobienie przyszykowałam już kilka dni temu na projekt rozpoczęty przez Tip Top Nails South Africa na FB. Tematem drugiego już tygodnia były fishtail (braid) nails, czyli zdobienie z warkoczem (nie bardzo wiem, jakby to inaczej nazwać). To moja propozycja takiego zdobienia:
 





 

 
 
Warkocz wykonałam jak widać tylko na 2 paznokciach. Użyłam do tego lakierów Sally Hansen CSM: żółtego-musztardowego Butterscotch, jasnozielonego 430 Grass Slipper i brązowego 380 Haute Chocolate. Na pozostałych paznokciach zrobiłam gradient lakierami: Sally Hansen CSM nr 420 Yellow Kitty i 2-ma zielonkawymi OPI - jaśniejszym Don't Talk Bach to Me i ciemniejszym Uh Oh Roll Down the Window. Na gradiencie zrobiłam stemple korzystając z płytki BP-19, kupionej w Born Pretty Store (tu ponownie użyłam brązowego SH) i cienkim pędzelkiem dodałam żółte i zielone akcenty. Na wierzch top i zdobienie gotowe :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo na dziś mam dla Was tylko tyle.
Do zaś,
Kasia