sobota, 1 listopada 2014

HALLOWEEN NAILS nr 2 - księżycowy kocurro :)

Hej dziewczyny!
Wczoraj pisałam o moich halloweenowych zdobieniach i dziś chciałabym je Wam przedstawić :) Pierwsze przygotowałam na konkurs Sally Hansen, a inspiracją stał się dla mnie ten obrazek:
 
 
Oto moje kocio-halloweenowe mani:
 



Ponieważ fotki robiłam wieczorem, strasznie odbijało mi się światło. Dodałam jeszcze top matujący Lovely Matte Top Coat, ale szczerze mówiąc bardziej podobała mi się wersja błyszcząca. Tu zdjęcia z matem:
 


 
Fajny kocurek?
 
Ponieważ mani był przygotowany na konkurs Sally Hansen używałam lakierów tej firmy:
 
Dokładniej: białego Hard as Wraps White Tip  użyłam jako tło dla gradientu. Sam gradient wykonałam lakierami: żółtym CSM Butterscotch i pomarańczowymi Xtreme Wear nr 150 Sun Kissed oraz nr 170 Hot Tamale. Zdobienia lakierami: czarnym CSM Onyx i beżowym CSM Terracota. Całość pokryłam top-coatem No Chip.
I kocie mani gotowe:)
 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba. A za chwilkę wracam z moim drugim halloweenowym mani:)
Kasia