sobota, 1 listopada 2014

HALLOWEEN NAILS nr 3 - spider nails czyli pajączki w kwiatach ;)

Już wróciłam:)
I tym razem chciałam pokazać halloweenowe mani przygotowane na konkurs Lovely:






Tym razem mocno namieszałam z technikami;)
Na początek wykorzystałam metodę saran-wrap. Najpierw pomalowałam paznokcie szarym lakierem Lovely Classic 98 . Następnie na całości paznokci - białym Sally Hansen Nearly Nude i ciapki różowym Orly Purple Crush i po kilku sekundach pogniotłam lakiery jednorazówką. Przed dalszym zdobieniem pomalowałam paznokcie top-coatem, aby nieco wygładzić powierzchnię.
Gdy topek już dobrze wysechł nakleiłam kilka kwiatków - naklejki wodne kupione w sklepie Born Pretty Store. Pajęczynki i 2 pająki namalowane farbkami akrylowymi. Całość ponownie przykryta cieńką warstwą top-coatu.
Wyszedł taki misz-masz. W sumie jak zaczynałam, to nie miałam planu, jak to wszystko ma wyglądać, ale w sumie jestem zadowolona z efektu:)
 
OK, temat Halloween uważam w tym roku za zakończony...
Przesyłam buziaki i do zaś
Kasia