wtorek, 18 listopada 2014

INDIAŃSKI TYDZIEŃ! Paznokciowy Projekt - tydzień 2

Hej dziewczyny!
Dziś mam do pokazania moje drugie zdobienie przygotowane na Projekt Paznokciowy organizowany przez Frambuesa Beauty :) Tematem drugiego tygodnia są indiańskie zdobienia - i podobnie jak u kilku innych blogerek i u mnie głównym motywem są łapacze snów. Rozpisywać się nie będę, za to zdjęć mam sporo, więc zapraszam do oglądania:
 







tu jeszcze fotka, czy raczej rysunek, który posłużył mi za inspirację w ozdobieniu kciuka:

 
I moi przyjaciele, jak zwykle niezawodni ;)

 
Jako tło wybrałam lakierki w wigwamowych kolorach: czerwień Essie Too Too Hot, miętę China Glaze nr 1221 Highlight of my Summer i brązowawy (taupe) Zoya Flowie. Złotego Inglota nr 224 wykorzystałam tylko do zdobień. A całość malunków wykonałam za pomocą farbek akrylowych.
 
Muszę przyznać, że tematy zdobień tego projektu baaaardzo mi pasują:) Mam okazję nieco pomalować, bo na co dzień czasu brak na dość czasochłonne zdobienia, a tak przynajmniej mam niezłą motywację. Nie mogę się doczekać kolejnego tygodnia!
Gdyby któraś z Was miała ochotę dołączyć do projektu - zachęcam:) można to zrobić w każdej chwili - banerek z boku mojego blogu przeniesie Was na stronkę organizatorki.
 
Na dziś tyle. Mam nadzieję, że moje zdobienie przypadnie Wam do gustu:)
Przesyłam buziaki i do zaś!
Kasia