środa, 5 listopada 2014

Kropki i róże - mani inspired by Nails by Miri

Hej dziewczyny!
Tęskniłyście choć troszkę? Ja bardzo :)
Po październikowym maratonie musiałam dać moim paznokciom chwilę wytchnienia... "Jadę" piąty dzień na odżywce 9w1 Eveline, nieco skróciłam pazurki i jest nieźle. Dziś noszę delikatnego frencha, ale już jutro biorę się do malowania. Póki co chciałam Wam pokazać mani, które wykonałam jakąś chwilkę temu i kompletnie o nim zapomniałam...
Inspiracją stało się zdobienie świetnej bloggerki Nails by Miri
 



 
Do wykonania użyłam lakierów Sally Hansen z serii CSM: białego Bleach Babe (który niestety prawie mi się skończył) i czarnego Onyx. Reszta wykonana farbkami akrylowymi. Całość przykryta topem Lovely Matte Top Coat (z pominięciem różyczek).
Nie wiem jak mogłam zapomnieć o tym zdobieniu, ale cóż - lepiej późno niż wcale. I przynajmniej mam Wam co dziś pokazać :)
Jutro wrócę z nowymi pomysłami
Przesyłam buziaki i życzę spokojnej nocki
Kasia