niedziela, 23 listopada 2014

LISI TYDZIEŃ - fox nails dla Cienia

Hej dziewczyny!

Mam dziś dla Was 2 posty - jeden taki ekspresowy, drugi nieco dłuższy :)
Na początek mój lisek przyszykowany na lisi tydzień ogłoszony przez Cień :) Jako, że nie wyobrażam sobie noszenia niczego prawdziwie lisiego - jedyne co mam do zaoferowania to oczywiście lisie mani:
 



 
Sam projekt nie jest autorski - podpatrzyłam u wójka Google ;) Autora jednak nie podam, bo podobnych zdobień jest masa i nie mam pojęcia, kto był pierwszy. Oczywiście nieco zmodyfikowałam pierwowzór.
Lakiery, których użyłam, są widoczne na fotce. Biała baza to SH nr 300 White On. Gradient wykonany lakierami w odcieniach pomarańczu: Avon Speed Dry+ Swift Sherbet, SH Xtreme Wear 150 Sun Kissed i 170 Hot Tamale. Drobne detale namalowane farbkami akrylowymi. Na wierzch top.
 
Tyle, jeśli chodzi o krótszy post. Jak tylko uporam się z fotkami, wrócę z postem zimowo-świątecznym na projekt u Słonecznika :)
Kasia