niedziela, 16 listopada 2014

Moje małe ZOO :) Kolekcja zwierzaków na paznokciach

Hej dziewczyny!
Witam w niedzielny poranek (?) - właściwie to już południe, ale ja dopiero co wstałam :)
Mam Wam znowu troszkę do pokazania, niestety w tygodniu czasami kompletnie brakuje mi czasu, żeby spokojnie posiedzieć i ogarnąć wpisy. Udało mi się jedynie wrzucić kilka fotek na FB, więc jeśli któraś z Was tam zagląda, to wie, co porabiałam...
No więc zacznę od tego, że jakiś tydzień temu nieopatrznie zostawiłam otwarte okienko ze stroną Lovely na FB. Był tam wpis, jak wykonać zdobienie z sówkami i pytanie - czy umiemy namalować jakieś inne zwierzaki. Mój 9 letni syn momentalnie podchwycił temat i przez cały tydzień mnie zamęczał prośbami typu: "mamo, namaluj pieski", "a umiesz namalować baranka?", "mamo, mamo, widziałem dziś w parku wiewiórkę! namalujesz?"... Nieźle się wkopałam ;) I tak po nieco ponad tygodniu codziennego malowania zwierzaków mam cały albumik do pokazania:
 







 
Syn stwierdził, że najlepszy jest piesek. Mi się kojarzy z Reksiem :) A Wy dziewczyny malujecie czasami jakieś animalsy na paznokciach? Jeśli macie jakieś inne ciekawe zwierzaki to podeślijcie linki, chętnie popodglądam i może powiększę moje małe ZOO :))
 
Wrócę wieczorkiem, a na razie życzę cudownej niedzieli
Kasia