środa, 12 listopada 2014

POLSKIE LUDOWE! łowickie malowanki w full kolorze

Hej dziewczyny!
Fotki już zrzuciłam i śpieszę się z pokazaniem tego, co zmalowałam w długi weekend:)
Na początek info: mam ogromną przyjemność brać udział w Projekcie Paznokciowym organizowanym przez Frambuesa Beauty - link do stronki z konkursem znajdziecie na moim blogu w prawym górnym panelu (wystarczy kliknąć fotkę:)
 
 
Zapowiada się ciekawie :) Dużo malowania, a więc to, co lubię najbardziej!
 
Na pierwszy ogień idą malowanki zainspirowane polskimi tradycyjnymi strojami. Jest tyle pięknych wzorów pochodzących z naszej tradycji, że miałam ogromny dylemat, na co się zdecydować. I tak w poniedziałek było kolorowo, a we wtorek czarno-biało... Tak, dziewczyny - zrobiłam 2 różne zdobienia i sama nie wiem, które powinnam zaprezentować jako to konkursowe...
Pokażę obydwa - w kolejności powstawania :) Czekam na głosy, które lepsze!
 
Zdobienie w full kolorze:





 
Baza to lakier Lovely St. Tropez nr 2. Na nim malowanki farbkami akrylowymi. Całość przykryta matującym topem Orly Matte Top.
Obok kwiatuszków - kogucik, który nieodłącznie kojarzy mi się z Łowiczem :) Taki wesoły i bardzo kolorowy. Szczególnie spodobał się mojemu synowi. Śmiszny jest, prawda?
 
OK, to zdobienie nr 1, drugie pokażę po kolacji, bo mi już rodzinka żyć nie daje. Padają z głodu, a jak wiadomo mamusia robi najlepsze kanapki... Jak się zrobi samemu, to już tak nie smakują - znacie to?
 
Wrócę, jak już wszyscy się najedzą :)
Kasia