środa, 26 listopada 2014

Steel nails - efekt przypadkowy - blacha ryflowana na paznokciach ;)

Hej!
Dziś przychodzę na chwilkę z mega szybkim zdobieniem, bo na nic więcej czasu nie miałam...
Jak szybko to oczywiście ze stemplami w roli głównej - tym razem sięgnęłam po płytkę z kolekcji Bundle Monster z nowej kolekcji 2014 "Create Your Own". Do zdobienia wykorzystałam płytkę BM-606:
 
Wykorzystałam wzorek po lewej z zamiarem zrobienia stemplowej wersji sweterkowego mani. No właśnie - zamiar zamiarem, a wyszło coś zupełnie innego. Mój szacowny małżonek podsumował, że mam na paznokciach idealną blachę ryflowaną ;) Zresztą oceńcie same, co to mi wyszło:
 



 
Jeśli chodzi o wykonanie to bazę zrobiłam metodą saran wrap. Dość nietypowo, bo na biały lakier Sally Hansen X-treme Wear nr 300 White On położyłam ciapki w odcieniach szarości i srebra i całość pomęczyłam jednorazówką. Użyłam lakierów: szarego Avon Nailwear Pro+ P621, popielatego OPI Nein! Nein! Nein! OK Fine! i srebrnego Sally Hansen Xtreme Wear nr 220 Celeb City. Całość wygładziłam topem Wibo i ostemplowałam czarnym SH CSM Onyx (brak na zdjęciu, bo mi córa pokradła i znowu nie raczyła odłożyć na miejsce;).
 
No i wyszło to coś...
I jak? Blaszka? No bo do sweterka to się ma nijak ;)
Co by to nie było, całkiem mi się spodobało i do jutra na pewno będzie u mnie gościć.
 
A że miało być krótko, to już koniec - do jutra dziewczyny!!!
Kasia