niedziela, 16 listopada 2014

SUGAR SKULL MANI czyli kwiecista meksykańska czaszka

I już po kolacji :)
Moje kolejne zdobienie przyszykowałam na wyzwanie rozpoczęte przez Tip Top Nails South Africa na FB. Tematem pierwszego tygodnia były meksykańskie czaszki tzn. sugar skull. I oto, co zmalowałam:


 
Wyzwania nie wygrałam, niestety mój mail chyba w ogóle nie dotarł... ale troszkę się pobawiłam :)
Jako bazy użyłam Sally Hansen X-treme Wear Midnight Sky. Rysunki zrobiłam farbkami akrylowymi, całość przykryłam matującym topem Orly Matte Top.
Duży plus tej zabawy to moje odkrycie, jak fantastycznie wygląda Midnight Sky w połączeniu z topem matującym. Chyba stanie się jednym z moich ulubieńców :)
 
A co do powyższego wyzwania - jeśli któraś miałaby ochotę dołączyć, to w imieniu organizatorów zapraszam! Kolejny temat na następny tydzień to fishtail (braid) nails. Chęć udziału możecie zgłosić pod postem: KLIK
Zachęcam - im nas więcej, tym lepiej :)
Kasia