piątek, 21 listopada 2014

Sweater nails - sweterkowe mani idealne na jesień

Hej dziewczyny!
Wracam z obiecanym postem o godzinie powiedzmy... nieco późnawej ;)
Chciałabym pokazać Wam moje mani, które zrobiłam wczoraj zainspirowana zdobieniem Madzi - Lakierowniczki. Jej blog możecie pooglądać tu: KLIK, warto też zajrzeć do niej na FB: KLIK
 
A oto i moje mani:






Do wykonania użyłam 3 lakierów, które otrzymałam od Wibo za wygraną w konkursie halloweenowym - wszystkie z serii Chic Matte - nr 1 (kawa z mlekiem), nr 2 (beżyk) i nr 5 (buraczkowy?)
Samo wykonanie wbrew pozorom banalnie łatwe - najpierw lakierem 2-krotnie pomalowałam paznokcie, a następnie cienkim pędzelkiem naniosłam grubsze warstewki tworząc sweterkowe wzorki. Ot i cały sekret :)
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zakochana w tego typu zdobieniu :)
 
Przy okazji pochwalę się prezentami od Wibo, jakie dostałam w tym tygodniu. Oprócz 3 lakierów otrzymałam jeszcze 2 błyszczyki z serii Lip Sensation, tusz do rzęs Panoramic Lashes i poczwórną paletkę cieni w odcieniach brązów i beży. Muszę przyznać, że Wibo idealnie trafiło w mój gust. Sama pewnie bym nie kupiła tych kosmetyków, bo moje oczy w Rossmanie zazwyczaj kieruję w stronę lakierów, ale przydadzą się i to bardzo :)

 
Dobra dziewczyny, dziś już kończę Was zamęczać. Pora spać :)
Przesyłam buziaki,
Kasia