piątek, 12 grudnia 2014

Christmas' songs nail art Challenge - Let It Snow

Hej dziewczyny!

Ciekawi Was, co tam malowałam wczoraj o północy? Mam nadzieję, że choć troszkę, bo i tak Wam pokażę ;)
No wiec...tatam! - szykowałam mani na na projekt u Słonecznika :) A dokładnie na 4 śpiewający tydzień, który wybrzmiewa słowami piosenki Let it snow...
Trochę tych śnieżynek już u mnie było w ostatnim czasie, a że nie bardzo lubię się powtarzać, zmalowałam takie kolorystycznie zwariowane płatki. Zresztą zobaczcie same:







Jak widzicie, znowu ubrałam pazurki w ciepłe sweterki :) Tak, wiem, znowu... ale cóż mogę poradzić - ten sposób zdobienia skradł ostatnio moje serducho... i póki zima trwa zamierzam się nim nacieszyć!
Do sweterkowego zdobienia użyłam seledynowego China Galze 1221 Highlight Of My Summer. Na pozostałych paznokciach mam popielaty lakier OPI Nein! Nein! Nein! OK Fine!, a na nim ręcznie malowane śnieżynki wspomnianą chineczką. Całość pokryłam matującym Orly Matte Top. I to moje całe zdobienie :) Zamierzam się nim cieszyć do jutra, bo muszę jeszcze zmalować coś na kolejny projekt...
A więc dziewczyny - do jutra!
Buziaki,
Kasia