piątek, 19 grudnia 2014

Christmas' songs nail art Challenge - Christmas Lights

Hej dziewczyny!

Obiecałam jeszcze jeden post, więc wracam - będzie krótko i na temat, bo oczy mi się już same zamykają... Tym razem kolejne mani na projekt u Słonecznika :) To już piąty tydzień i tym razem temat przewodni to "Christmas Lights". Widziałam już kilka zdobień przygotowywanych przez dziewczyny i początkowo chciałam podobnie jak one zmalować choinkowe lampki. Postanowiłam jednak pójść w nieco innym kierunku i zwrócić oczy ku tradycji, więc u mnie... - zresztą zobaczcie same:






Tak widać u mnie zamiast lampek światła dostarczają świeczki... Uwielbiam taki wigilijny klimat, gdy późnym wieczorem przed pasterką gasimy w domu wszystkie światła (i obowiązkowo inne przeszkadzacze jak TV czy komputer) i zostawiamy tylko palące się świeczki. Dla mnie takie chwile to kwintesencja świąt - możemy się skupić na sobie nawzajem, porozmawiać z dzieciakami o wszystkim i niczym, podojadać smakołyki, które co roku piecze moja ciocia... mniam. Tak dla mnie święta to zapach choinki, topiących się świeczek i ciasteczek cioci Uli :)
I znowu się rozgadałam, a miało być krótko ;)
Wracając na ziemię - co do zdobienia: baza to złoty Inglot nr 224, pokryty dodatkowo brokatowym topem LCN (numeru to on chyba nie ma). Zdobienie zmalowane farbkami akrylowymi i przykryte topem. I tyle - kończę już
Buziaki
Kasia