poniedziałek, 29 grudnia 2014

Christmas' songs nail art Challenge - Silent Night

Hejka dziewczyny!

Mam dziś dla Was zdobienie, które wykonałam już ponad tydzień temu, ale przez święta kompletnie nie miałam czasu go opisać... Chyba większość z nas miało mały świąteczny poślizg w publikowaniu postów, a teraz widzę ich całe mnóstwo. Moje postanowienie na dzisiejszy wieczór to maraton po Waszych blogach - strasznie jestem ciekawa, co tam ostatnio zmalowałyście :D
A wracając do mnie, to na dziś mam dla Was mani na projekt u Słonecznika :) Minął szósty tydzień, w którym królowała kolęda Cicha noc. Dla mnie idealna wigilijna noc, to taka z mnóstwem śniegu za oknem. A że w ten dzień zima do nas jeszcze nie raczyła zaglądnąć, postanowiłam zmalować swoje śnieżynki na paznokciach. Tym razem jednak nie korzystałam ze stempelków, ale postanowiłam puścić wodze wyobraźni i poszalałam malując śnieżynki własnoręcznie :)
Zapraszam do oglądania:







Jak widzicie ograniczyłam się do użycia 2 lakierów Lovely. Muszę się też tu przyznać, że dobór lakierów wyszedł przez przypadek, bo akurat weszłam na fanpage Lovely na FB i przypomniałam sobie o konkursie świątecznym... Mam nadzieję, że Słonecznik się na mnie nie pogniewa, ale postanowiłam upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i zgłosiłam tą pracę do konkursu (w ostatniej chwili, bo mani skończyłam chyba godzinę przed jego zakończeniem). W każdym razie lakiery, jakich użyłam to Lovely UV Shine nr 7 i Top Jewels nr 4. Na małym paznokciu ograniczyłam się do położenia warstwy toppera na lakierze, na pozostałych wybierałam drobinki i przyklejałam je w wybranych miejscach. Zajęło mi to więcej czasu niż namalowanie wszystkich śnieżynek farbką... Ale tak to sobie wymyśliłam na początku i jak już zaczęłam, to sama przeklinałam mój pomysł. Tym nie mniej wyszło całkiem fajnie i efekt końcowy mnie zadowolił.
OK dziewczyny - dziś tyle, lecę czytać Wasze blogi :D
Buziaki
Kasia