niedziela, 7 grudnia 2014

Christmas' songs nail art Challenge - Santa Claus is coming

Hej kochane!
Coś czuję, że jednak trzech postów dziś nie wstawię i ten będzie ostatni ;)
Ponieważ i tak już jestem nieco spóźniona, wstawiam post na projekt u Słonecznika :) To już trzeci śpiewający tydzień, któremu tym razem patronuje piosenka Santa Claus is coming. Ponieważ tuż przed zrobieniem tego zdobienia miałam na paznokciach typowo mikołajkowe mani, postanowiłam dla odmiany zrobić nieco inne:








Z założenia moje mani miało przypominać ozdobny papier prezentowy (to tak jakby ktoś się nie domyślił ;)
Co do samego wykonania: jako bazy użyłam szmaragdowego lakieru Avon Gel Finish nr P822 (tak na marginesie - solo jest przepiękny, po prostu uwielbiam go :) Na nim wykonałam stempelki złotym lakierem Inglot nr 224, używając płytki BP-09 ze sklepu Born Pretty Store. Na koniec dodałam czerwone tasiemki i kokardę, które namalowałam farbką akrylową, a następnie pokryłam brokatowym Morgan Taylor Rare as Rubies. Na kokardce dodałam jeszcze metalowy ćwieczek z BPS. I to by było na tyle :)
Kolejne zdobienie pokażę jutro :)
Buziaki,
Kasia