czwartek, 4 grudnia 2014

Listopadowy Projekt Paznokciowy - Tydzień 2 Fiolet, śliwka, jagoda

Hej dziewczyny!
Wracam z kolejnym spóźnionym zdobieniem, tym razem przygotowanym na projekt zorganizowany przez Kingę z bloga Testuję, Recenzuję, Polecam. Tydzień drugi miał przypisane kolory w odcieniach fioletu. Nie rozpisując się - moje mani:
 




 
Początkowo planowałam zrobienie sweterkowego mani, jednak na fioletach efekt był raczej nieciekawy. Dlatego wprowadziłam małą zmianę planów. I tak na moich pazurkach wylądował liliowy Rimmel Salon Pro 312 Ultra Violet oraz fioletowy Sally Hansen CSM Trouble Maker. Później doszły kropeczki wykonane tymi samymi lakierami (na kciuku dodałam jeszcze pośredni odcień Inglot 956). Całość pokryłam matującym topem Orly Matte Top. I na koniec dołożyłam "jodełkę" po bokach (to taki delikatny substytut sweterkowego mani ;)
Jeśli chodzi o post na drugi tydzień projektu Kingi to wszystko. Dodam tylko, że dziś noszę mani przygotowane na tydzień 3 :) Ale o tym jutro!
Przesyłam gorrrące buziaki
Kasia