czwartek, 11 grudnia 2014

Listopadowy Projekt Paznokciowy - Tydzień 4 Granat, turkus, butelkowa zieleń

Hej hej hello :)
Śpicie już? Bo ja prawie ;) Ale zanim wpadnę do łóżka, chciałam Wam zaprezentować jeszcze moje zdobienie przygotowane na 4 tydzień projektu zorganizowanego przez Kingę z bloga Testuję, Recenzuję, Polecam. Jest to już ostatni tydzień projektu Kingi, w którym tym razem królują kolorki granat, turkus i butelkowa zieleń. Ja postawiłam na ten pierwszy i dodałam do niego dla ożywienia nieco złota. I to co zmalowałam:
 




 
Kilka słów o wykonaniu :) Metaliczny granat to Avon Speed Dry+ Twilight Blue. Na 2 pazkonciach ograniczyłam się do dodania złotego shimmerka Sally Hansen CSM 854 Starcrossed. Na pozostałych 3 pomalowałam graficzne wzorki złotym Inglotem nr 224 i dodałam metalowe ćwieczki od BPS (są teraz w promocji - cena za całą karulezkę 500 szt to tylko 0,99$ - więc gorąco polecam zakup:)
I na dziś mam dla Was tyle ;) Jutro się melduję z kolejnym zdobieniem, które właśnie skończyłam i zamierzam ponosić do soboty.
Ściskam mocno,
Kasia