piątek, 5 grudnia 2014

Listopadowy Projekt Paznokciowy - Tydzień 3 Czerwień, purpura, burgund

Hejka!
Chciałam się dziś podzielić z Wami moim zdobieniem przygotowanym na 3 tydzień projektu zorganizowanego przez Kingę z bloga Testuję, Recenzuję, Polecam. Jak widać w tytule postu tydzień ten poświęcony jest różnym odcieniom czerwieni, więc u mnie dziś aż 3 czerwone lakierowe piękności (+ białasek jako tło ;)
Ogólnie za czerwienią na paznokciach nie przepadam, więc zrobiłam taki misz-masz nie do końca czerwony, ale z czerwienią w roli głównej:






Na kciuku i serdecznym palcu użyłam piaskowego OPI Magazine Cover Mouse i brokatowego Essie 854 Toggle to the Top.
Na pozostałych paznokciach jako bazy użyłam białego (a właściwie jak się okazało mlecznego) lakieru Wibo Extreme Nails nr 25. Następnie zrobiłam czerwone stemple - użyłam tu płytki BP-14 od Born Pretty Store i lakieru Sally Hansen Xtreme Wear 510 Brick Wall. I na koniec dodałam znowu brokatowego Essie.
No i jest czerwono, choć nie całkiem :))
Ciekawa jestem jak Wy reagujecie na czerwień :) Pałacie do niej miłością czy raczej podchodzicie z dystansem? A może lubicie ją w połączeniu z jakimś innym kolorkiem? Czekam na ciekawe podpowiedzi :)
A póki co - życzę spokojnej nocki (lub jeśli wolicie szalonej) i cudownie leniwego weekendu :*
Kasia