niedziela, 7 grudnia 2014

Razem przejdziemy przez świat! - Bollywood

Hej dziewczyny!
Mam teraz kilka minut wolnego, więc postanowiłam szybko wrzucić post o moim zdobieniu przygotowanym na projekt Razem przejdziemy przez świat! Frambuesy. W tym tygodniu tematem jest Bollywood, które kojarzy mi się przede wszystkim z natłokiem złotych ozdób i świecidełek i takie jest też moje mani ;)




 
Na początek pomalowałam paznokcie przecudownym OPI Every Month is  Oktoberfest - ciężko nawet określić mi jego barwę - jest ciemnofioletowy z czerwono-rudymi drobinkami. Aparat kompletnie mi głupiał przy robieniu zdjęć... Co ciekawe w butelce lakier ten wygląda na taką rudą czerwień, a dopiero po pomalowaniu paznokci wychodzi głęboki fiolet... Dziwne to, ale lakier uwielbiam! Również za to, że całkowicie kryje w jednej warstwie.
Po wyschnięciu lakieru przystąpiłam do zdobienia "na bogato" czyli ubrałam pazurki w złoto i błyskotki ;) Użyłam w tym celu złotego lakieru Inglot nr 224 oraz bulionu i błyskotek ze sklepu Born Pretty Store.
Wyszło dość bollywoodzko ;) Choć starałam się nie przegiąć...
Na razie pozdrawiam, wrócę wieczorkiem z mikołajkowymi zdobieniami :)
Kasia