poniedziałek, 1 grudnia 2014

Razem przejdziemy przez świat! - Meksykańskie Halloween (Dia de los Muertos)

Już wracam z kolejnym zdobieniem na projekt. Tym razem pora na Frambuesę i jej projekt Razem przejdziemy przez świat! To już trzeci barwny tydzień, a tematem jest Meksykańskie Halloween.
Nie ukrywam, że nie bardzo miałam pomysł na zdobienie. Dobrze, że wpadłam do Gosi na blog Color Explosion i podpatrzyłam fajną czachę z kwiatkami zamiast oczu :))
Postanowiłam też zmalować coś w ten deseń i tak mi wyszło:







No i jeszcze pomocnicy:)

Do czachy użyłam żarówiastego lakieru China Galze 1090 Sun Kissed i farbek akrylowych (plus kwiatuszkowe oczka:) Na reszcie paznokci wykonałam pionowy gradient w/w chinką oraz różową tj. 179 Limbo Bimbo oraz starałam się namalować drut kolczasty... Wyszło wesoło, z czym zresztą kojarzy mi się halloween w meksykańskim stylu. I chyba o to chodziło :))
 
OK, projekt drugi opisany, mam jeszcze dwa;) Postaram się je Wam przybliżyć jeszcze dziś, a na razie zmykam coś zjeść
Buziaki
Kasia