poniedziałek, 1 grudnia 2014

ZBIOROWE MALOWANIE II - tydzień 1

Hej!

Ale mam zaległości... weekend mnie wykończył i nawet nie miałam siły napisać jednego zdania. A mam aż 4 zaległe zdobienia na różne projekty... Koniec listopada to u mnie maraton urodzinowo-imieninowy w rodzinie - mam aż 5 solenizantów (tylko wśród najbliższych;) i ledwo łapię zakręt... Zdobienia na projekty porobiłam, ale czasu na opisanie wszystkiego już nie znalazłam... Więc mam nadzieję, że będziecie wyrozumiałe:) I dziś będzie sporo fotek a mało gadania ;)
 
Na początek zdobienie przygotowane na 1 tydzień projektu Zbiorowe Malowanie II zorganizowane przez Alinkę prowadzącą blog Lilang Baso. Na pierwszy tydzień inspiracją było m.in to zdjęcie:
 
 
Z góry przepraszam za jakość fotek niestety pstrykałam nocą po imprezie andrzejkowej i już ani fotki ani moje mani nie są takie jak powinny być. Na końcach mam już nieco starte końcówki - ale zdobienie szykowałam dzień wcześniej... i kompletnie zapomniałam wtedy zrobić zdjęcia :(
 
No więc bez dalszego gadania - to moja propozycja na 1 tydzień ZM:
 




 
Jako bazy użyłam transparentnego OPI It's Totally Fort Worth It (świetny do wszelkich "rajstopowych" mani). Na 2 paznokciach czarny Safari + po małym złotym ćwieczku. Na reszcie namalowałam żakardowe wzorki - najpierw czarną farbką akrylową, potem złotym lakierem Inglot nr 224. Na wierzch top i mani gotowe:)
 
I tyle w temacie zbiorowego malowanka... Wracam za chwilkę z opisem kolejnego projektu
Kasia