sobota, 13 grudnia 2014

ZBIOROWE MALOWANIE II - tydzień 3 - hot chocolate nails :)

Hej dziewczyny!
Chcecie zobaczyć co właśnie zmalowałam?
To zdobienie przygotowane na 3 tydzień projektu Zbiorowe Malowanie II zorganizowane przez Alinkę z bloga Lilang Baso. Moją inspiracją było poniższe zdjęcie:


Alinka dała nam w tym tygodniu dość duży wybór, jeśli chodzi o inspiracje, ale wybrałam właśnie tą fotkę, bo ta czekoladka wygląda smakowicie. A ja po raz kolejny już w tym tygodniu miałam ochotę na cieplutkie mani a'la sweterek:) Mam nadzieję, że Was tym tematem nie zamęczę...

Nie rozpisując się, moje mani:







Dziś ograniczyłam się do 2 lakierów: czekoladowego OPI You don't know Jacques i nudziaka Barry M Lychee. Na wykonane zdobienie położyłam warstwę matującego Orly Matte Top i dołożyłam po złotym ćwieczku od BPS (wcześniej pomalowałam je opikiem).
Jeśli chodzi o dzisiejsze mani, to właściwie już wszystko.

Na koniec chciałam się jeszcze troszkę pochwalić (a co;)
Pamiętacie moje futerkowe mani w norweskie wzory sprzed kilku dni? Bundle Monster wybrało moje zdobienie jako jedno z dwóch najlepszych mani ubiegłego tygodnia :) Nawet nie wiedziałam, że co tydzień wybierają najlepsze zdobienia... więc jakie było moje zdziwienie, gdy odwiedziłam ich stronkę na FB, a tam zobaczyłam taką oto notkę:
Niby krótka notka, a sprawiła, że uśmiecham się od ucha do ucha :D

To na koniec - cały czas z uśmiechem Was żegnam i do zaś!
Kasia